2012. január 20., péntek

Nagy táska

Táskaszerelem ez is, különben nem vállakoztam volna rá, mert bevallom ezt kicsit nehezebb volt elkészíteni. Anyaga műbőr, varrását a háztartási varrógépem egész jól bírta, bár  nehezebb volt varrni, mint egy normál anyagot, ott ahol több réteg került egymásra. Az anyagra ősszel találtam rá, az egyik olcsó méterárukat árusító boltban. Időnként érdemes betérni hozzájuk, mert meglepően jó dolgokat lehet felfedezni és tényleg fillérekbe kerülnek. A többi hozzávalót itthon találtam.  Az első verzió dísze, egy régi sál, amit nem szeretek  hordani, de itt szerintem jól néz ki, a másik  verzióban a sál helyére egy régi öv került. Indulásnál az öves megoldásra gondoltam, de most tavaszra várva a sálas kivitel jobban tetszik, így fogom hordani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése